unuo clanek

Pojďme se dnes společně podívat na to, jak dokáže zafungovat soutěž pořádaná na Facebooku pro eshop s úzkoprofilovým zbožím. Řeč bude o e-shopu Unuodesign.cz. Petra Plemlová (majitelka e-shopu) nám napsala:

„Chtěla bych vám poděkovat za vaše skvělé aplikace a za rady které nám podnikatelům dáváte. Nyní má naše firma obrat kolem 1.000.000 Kč bez DPH měsíčně a až 40% tržeb nám právě přichází z facebooku! Jste tedy k nezaplacení! Děkujeme!“

 

Poprosili jsme ji, aby nám napsala více o tom, jak aplikace v podnikání využívá a jaké výsledky jí přináší. Obratem přišel tento e-mail. Dokonale zpracovaná případová studie, kterou jsme už jen doplnili o screenshoty a pár nadpisů 🙂 O pár dní později jsme se za Petrou vypravili a natočili s ní video rozhovor, který si můžete teď přehrát.

Jednoduchost na první dobrou

 

První soutěžní aplikace, kterou jsme vyzkoušeli, byla Kolo štěstí. Zvítězilo svou jednoduchostí pro nás jako organizátory i pro soutěžící – stačí jednoduše kliknout, zatočit kolem a hotovo. Jako testovací pokus tedy ideální. Protože to byla první soutěž, kterou jsme zkoušeli, nestanovili jsme si žádný konkrétní cíl a s velkým očekáváním jsme se těšili, jak to všechno dopadne.

 

Soutěžící si v kole štěstí mohli vytočit poukazy na slevu 10%, 5%, nebo poštovné zdarma na objednávky z našeho eshopu.

 

Příjemně nás překvapilo, že o soutěž byl velký zájem a zúčastnilo se jí šťastných 777 soutěžících 🙂 To nás motivovalo k tomu, abychom uspořádali další soutěž. Utvrdili jsme totiž se v tom, že maminky, které u nás látky nakupují, o soutěže zájem mají.

Začněte vytvářet propracované kampaně na lusknutí prstu

S fotografiemi o krok dál

 

Věděli jsme, že máme se soutěží v rukách ohromnou sílu, jak oslovit stávající i nové zákaznice, a tak jsme se beze strachu pustili do vytváření další. Funkce aplikace jsou skvělé, rychlé a snadné, vše jsme dokázali do našeo Unuo světa na Facebooku dostat během chviličky a i když jsem si s něčím nevěděla rady, na dotaz e-mailem mi bylo zodpovězeno prakticky obratem.

 

Další soutěž už byla promyšlenější a přesně zapadala do konceptu naší firmy. Maminky švadlenky, unavené celodenní péčí o děti, po večerech relaxují pro své malé ratolesti a své nadšení z hotových výrobků rády sdílejí. Všichni víme, že zejména ženy ke svému životu potřebují sdílení emocí, nadšení z povedeného a vyjádření uznání, pochvaly, obdivu a inspirace. Když k tomu přidáte možnost vyhrát zajímavou cenu, úspěch je zaručen 😉

 

fotosoute

 

Cílem druhé soutěže, kterou jsme vyzkoušeli, bylo získat fotografie výrobků z metráže, kterou prodáváme. Uvědomujeme si totiž, že fotografie hotových výrobků jsou velmi důležitou součástí podpory prodeje. Ne každý zákazník má dostatek fantazie na to, aby si snadno představil, co všechno může z našich látek vytvořit. My sami však nemáme prostor pro to, abychom každou látku zpracovali v hotový výrobek pro inspiraci a proto nám pomocné ruce našich zákaznic v této formě přichází opravdu vhod.

Získejte nové kontakty a zákazníky pomocí aplikací

Látky v číslech

 

První soutěž, Kolo štěstí, nám přinesla 777 účastníků. 129 z nich vyhrálo některou ze slevových cen (10% sleva na nákup, 5% sleva na nákup, poštovné zdarma).

Průměrná cena objednávky na našem eshopu je 890 Kč bez DPH a doposud byla vybrána zhruba polovina výherních voucherů.

 

kolo štěstí

 

Fotosoutěž splnila svůj cíl a přinesla 106 fotografií, na kterých je vidět, jak naši zákazníci zpracovali látky v hotové výrobky. Tyto fotografie našich zákazníků přidáváme k produktovým fotografiím látek a lákáme tak nové zákazníky na naši stránku e-shopu.

 

Snímek obrazovky 2016-07-11 v 15.41.321

 

V průběhu soutěže jsme zaznamenali desítky až stovky dotazů z čeho, co, kde a jak zákaznice ušily. V těchto dnech se tržby zvýšily až o 30 % (až 60.000 Kč týdně navíc).

Hlasování o nejlepší fotografie se zúčastnilo 3.050 uživatelů, na které máme e-mailové kontakty a nadále s nimi komunikujeme.

 

Velmi nás překvapilo, že dle statistik Google Analytics se o 15% zvýšila návštěvnost novými zákazníky, což je v našem úzkoprofilovém segmentu dost vysoké číslo. Ještě zajímavější bylo, že křivka návštěvnosti rostla paralelně s křivkou prodejů.

 

V tuto chvíli 40% tržeb přichází z Facebooku.

 

Počet objednávek se zvýšil i na našem dalším eshopu unuo.cz, kde prodáváme výrobky zhotovené z našich látek a látkové plenky. Ne všechny maminky jsou švadlenkami a díky sdílení na Facebooku si tak našly cestu i k našim hotovým výrobkům.

 

Začněte získávat nové zákazníky. Denně.

 

Musím říci, že naše Facebook stránka je jedna z mála šťastných, kam opravdu zákazníci chodí nenuceně okukovat zboží a chlubí se svými výrobky organicky. Vnímám to jako velký dar, neboť je fuška zákazníky neustále držet v bdělém stavu. Zejména když začnou vykukovat první paprsky teplého slunce, je velmi těžké udržet maminky u stroje a tržby přirozeně klesají. Soutěžní aplikace ale udělaly zázrak. Jsou skvělým oživením a rozhodně se jich ani do budoucna nevzdáme!

– Petra Plemlová/majitelka společnosti – Unuodesign.cz

 

 

 

 

SocialSprinters Has Helped Generate 1,688,219 Leads and Counting!

How many will it help you get?

Get Your 14-Day Trial Now!